آیه های تمدن
نوشته شده توسط : محمد مهدی یوسفی راد

آیه‌های تمدن

(سفیران پیشرفت، فناوری و تحول)

دانش­ آموز عزیز و گرامی

افتخار داریم که با اجرای طرح آیه‌های تمدن در مؤسسه خدمات علمی آموزشی رزمندگان اسلام در خدمت شما جوانان عزیز، سرمایه‌های انقلاب اسلامی و آینده‌سازان کشور عزیزمان هستیم. در طول ۴ سال تحصیلی اجرای طرح همواره سعی ما بر ایجاد زمینه‌های رشد و بالندگی جوانان دانش‌پژوه و مستعدی بوده که با تلاش و کوشش فراوان در پی پیشرفت و فتح قله‌های علم و دانش هستند.

در طرح آیه‌های تمدن با بهره‌گیری از راهبرد ایجاد فضای رقابتی – حمایتی در سطح نخبگان و تلاش‌گران نوجوان و جوان و با هدف دست‌یابی دانش‌آموزان تحت پوشش طرح به رتبه‌های تک رقمی کنکور سراسری و ورود به دانشگاه‌ها و رشته‌های مرجع خدمات متنوعی ارائه نموده‌ایم و همواره با تحلیل و بررسی نتایج کسب شده در پی ارتقا و بهبود خدمات هستیم

در هر سال تحصیلی ۸۶۰۰۰ دانش‌آموز در تمام مقاطع و پایه‌های تحصیلی تحت پوشش خدمات طرح قرار می‌گیرند و در پایان هر سال پس از تحلیل نتایج عملکرد دانش‌آموزان در آزمون‌ها، میزان حضور و مشارکت در خدمات و برنامه‌های طرح و شرایط تحصیلی دانش‌آموزان، گروه‌های واجد شرایط جهت بهره‌مندی از خدمات طرح در سال تحصیلی آتی گزینش و اعلام عمومی می‌گردد. همچنین با برگزاری آزمون مبنا در پایه ششم دانش‌آموزان مستعد شناسایی و جهت ورود به طرح معرفی می‌شوند.

خدمات طرح

خدمات طرح آیه‌های تمدن با توجه به راهبرد اصلی آن (ایجاد فضای رقابتی – حمایتی در راستای پیشرفت دانش‌آموزان) به ۳ دسته‌ی اصلی تقسیم می‌گردد.

سنجش و مقایسه: برگزاری آزمون‌های ادواری زمینه‌های لازم برای سنجش توانمندی‌ها، شناسایی نقاط قوت و ضعف، آشنایی با مهارت‌های مدیریتی (زمان، فنون تست زنی و ...)، رقابت با سایرین و کسب آگاهی نسبت به جایگاه حقیقی در بین سایر دانش‌آموزان (با رویکرد رقابت با نفرات ممتاز) در سطح کشور و ... را فراهم نموده و امکان برنامه‌ریزی و مدیریت منابع (مالی، زمان و ...) جهت کسب بهترین نتایج فراهم می‌آورد. محتوای کمک آموزشی: کتاب‌ها، جزوات، محتوای الکترونیکی (فیلم‌ها، کلیپ‌های آموزشی و ...) و ... که با هدف کمک به یادگیری، درک و تثبیت مطالب آموزشی تولید و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد. هدایت و راهبری تحصیلی: ارائه خدماتی همچنون پشتیبان تحصیلی، مشاوره فردی و گروهی، همایش‌های مشاوره‌ای و انگیزشی و ... که با هدف تصحیح مسیر و استفاده بهینه از امکانات و افزایش بهره‌وری انجام می‌گیرید و دانش‌آموزان تحت پوشش طرح را همگرا به اهداف‌شان می‌گرداند. کلاس­های آموزشی و جمع­بندی

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 




:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: